Förstår han?

[1849]
Undrar om han förstår att det är just han jag väntar sms ifrån?
Kanske, kanske inte...

Sitter nu och är klar att åka.
Hade tänkt att storebror skulle få skjutsa, men han kunde inte.
Inte så himla ovanligt, när jag behöver skjuts, då kan han inte...

Så nu blir det buss, den går 1907, så det är ju nästan 20 minuter kvar.
Hoppas innerligt att jag hinner med bussen som går från Vasaplan 1930. *håller tummarna*

Något annat jag hoppas på är att messet kommer, han kommer och hämtar mig på Umedalen och vi åker hem till mig och har det mysigt, bara han och jag.
Men jag får bara drömma om det...

Jag måste rensa från min garderob, har en del kläder, men inget som passar ihop, sånt är lite irriterande!
Men hur det blir med rensningen, det står skrivet i stjärnorna.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback