Du vet...

[2158]
Eller gör du det?
När man hoppas på att en viss person ska höra av sig, då hoppas man varje gång man ser att man fått ett sms att det ska vara den personen.
Så har det varit idag, och varje gång har jag blivit besviken.

Det är lite lustigt, det har hänt förut, att han i början av veckan sagt senare i veckan, och inte har det blivit av...
Tror inte på det förrän han står i min hall...

Nu får jag vänta två veckor till nästa gång...
Får se om det blir av överhuvudtaget.
Hoppas ju det förstås... =)

Jobbade idag, men det blev lite ändrade planer.
Skulle ha börjat 1520, men fick komma så fort som möjligt, en hade blivit sjuk.
Hade jag jobbat som det var tänkt skulle jag ha slutat 1930, men fick i stället sluta 1815, vilket var rätt skönt, kom ju hem en timme tidigare.

Imorgon är det lönelördag, jösses vad folk det kommer att vara!

Sen på kvällen är det mat på
Garaget, det ska bli kul, har hört så mycket om det.
Lite farligt att gå på ett sånt ställe när man hört så mycket bra om det, risken är att man har för stora förväntningar.

Lite tråkigheter...
Fick höra av mamma att min morbror är väldigt dålig, vill det sig väldigt illa är det inte länge kvar innan bussen hämtar upp honom...

Sov länge idag, var så himla trött, men är lite trött och seg ikväll, ska bli skönt att gå i säng.
Ska kanske duscha ikväll innan sängen, så har jag det gjort imorgon, även om jag ska göra det imorgon innan det är dags att fara på Garaget.

Nä, nu är det dags att avsluta här!

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback