Blixt och dunder

[2219]
Gick ut på en promenad ikväll.
Under promenaden började det blixtra och dundra, regnet började även ösa ner!
Innan jag var hemma så var jag riktigt blöt!

På vägen hem, så slocknade helt plötsligt gatlyserna, det hade blivit strömavbrott.
Men strax därpå tändes de igen.
Dock hade inte strömmen gått hemma hos mig.
Men en del kanaler på tvn har slagits ut.

Mamma ringde...
Det var visst inte så bra med min morbror...
Usch, hördes på mamma att det inte var många dagar kvar...

Mamma och jag var och hälsade på honom den 11 september och då såg han pigg ut, men han har ändrats otroligt mycket sen dess.

Har varit på en begravning i hela mitt liv, men klassföreståndares begravning på sommarlovet mellan årskurs sju och åtta.
Ingen nära anhörig...

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback