Mot Sherwoodsko... Nä, mot Laxbacken

[2142]
Imorgon blir det Laxbacken.
Bestämde det ikväll.

Det verkar bli svårt att få ihop ett lag till Popquiz den här omgången, synd!
För jag såg alltid fram emot tisdagarna, och såg fram emot dem nu också, men tydligen ingen mer än jag...
Inte lika mycket i alla fall...
Men det är klart, de andra har ett mer stadgat liv än vad jag har.

Ska jobba torsdag, fredag och lördag.
Får se om jag åker direkt från Laxbacken på torsdag eller inte.
Måste ta med mig grejer för det i alla fall.

På onsdag ska jag följa mamma på jobbet.
Ska bli intressant och se om han som var på samma utbildning som mig för 9 år sen jobbar där, och om han i så fall kommer ihåg mig.
Om jag hade varit mer ihärdig då, på utbildningen, så vem vet vad som hade hänt... *ler*

Får hoppas på lite händelser i veckan i stället... =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback