Its me to know, and for you to find out!

[0025]
Det har blivit söndag, enligt klockan, men för mig är det fortfarande lördag.
Alltså kan det bli lite konstigt det här, vi ser hur det går.

Jobbade alltså i Robertsfors igår, fredag.
Allt gick bra, kassan stämde och under dagen fick jag en överraskning, två gånger dessutom.
Alltid lika trevligt!
Vad det var för överraskning?
Its me to know, and for you to find out!

När jag slutade gick jag till pappa, jag skulle berätta för honom om min morbror, jag bävade.
Hur det gick?
Tja, jag grät ju förstås när jag berättade, men om pappa förstod vet jag inte.
Skulle kanske haft ett kort med mig och visat honom vem det var jag pratade om.
Men storasyster M kanske kan göra det, eller så gör jag det till veckan, för jag har tänkt mig till Laxbacken några dagar.

Idag, lördag, har jag jobbat här i Umeå.
Sov över i Laxbacken, så jag åkte direkt på jobbet, ställde bilen på storebrors jobb.
Det gick bra att jobba, även om det var otroligt mycket folk.
Varför kommer alla på slutet??

Ikväll har jag inte gjort mycket, glott på TV.
Nu har jag tänkt gå i säng, ska bli skönt att sova.

Imorgon, söndag, så ska jag träffa Lisa E, vi ska äta tacos, gott!

På måndag ska jag träffa Jenny M/F på stan.

Får se när jag åker till Laxbacken, beror lite på.
Beror på om det blir Popquiz eller inte.
Om det inte blir så åker jag hem på tisdag, annars blir det onsdag.
Även om det är tjejfika på Starz på tisdag, så skippar jag den om det inte blir Popquiz.

Nu är det slut med svammlet och dags att gå i säng!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback