Eniro-trollen

[1120]
Jag har kommit på att jag gillar
Eniro-trollen.
De är lite coola, eller kan jag kalla dem de, söta kanske?
Nåja, hur som helst, jag gillar dem. :)

*suck*
Det verkar inte som om det blir något Popquiz ikväll.
Är jag förvånad?
Nä, inte ett dugg.
Jag kunde ju ha jobbat... Tjänat lite pengar...

Hade en väldigt trevlig dröm i natt.
Jag drömde om Jason Lewis...
Vi var hemma i Laxbacken, i köket.
Ska inte gå in på detaljer, men drömmen gjorde att jag gärna sovit lite till...

Jobbade igår, extrainkallad.
Höll på att putsa fönstren när jag blev tillfrågad.
Så jag ska väl ta mig i kragen och fortsätta idag.
Eftersom det inte verkar bli något Popquiz så har jag ju hela dagen på mig.

Kom på att jag borde byta däck på bilen också.
Det var ju den 1 oktober igår...

Nåja, nu är det dags att avsluta.
Kanske återkommer jag senare.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback