En busig idé

[0952]
Det finns en karl/man/kille, som jag gärna skulle vilja träffa igen.
Tyvärr,  verkar det som om det inte kommer att ske.
Men kanske är det det han vill, han säger det bara inte.
Han bara låter mig hållas, så jag blir less.

Fick i alla fall en idé nu på morgonen.
Tänk om jag skulle fara till honom, knacka på, om han skulle öppna, skulle jag fråga om han var ensam hemma.
Om så var fallet, skulle jag hångla upp honom, sen skulle jag gå, med orden, vi får väl se om vi ses igen...

Frågan är ju förstås om han överhuvudtaget skulle öppna, om han nu skulle vara hemma, om han såg att det var jag?
Jag vet inte svaret, det vet bara han...

Men det skulle vara lite spännande, bara för att se vad han skulle göra.

Frågan är bara, skulle jag verkligen våga?
Är jag bara på det humöret så visst skulle jag göra det...
Vi får se!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback