Snöfall och Krutov

[2104]
Är det så att snön har kommit för att stanna?
Snön har nämligen fallit mer eller mindre hela eftermiddagen.
Undrar hur mycket snö som ligger på bilen?
Får sopa av den imorgon, ska till Laxbacken och fira far.

Börjar planera julklapparna, bra att försöka få lite koll.
Men det är inte lätt att komma på klappar, men mamma och storebror har jag koll på redan nu.

Igår hoppades jag på besök, men icke då, som vanligt...

Vet inte om jag hoppas på en annan, men jag vet inte, jag tror inte att han riktigt släppt sin gamla flickvän än, tyvärr.

Kollar in youtube, och vem hittar jag där om inte
Krutov & co, han som står i bildens högra sida i bild, är min kusin. =)

Magnus som sjunger här har en sån otrolig sångröst!

Kan rekommendera att uppleva dem live!
Sånt ös!!
Kolla in hemsidan för att kolla deras spelplan.

Det är allt för den här gången.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback