Pirr i magen

[1615]
Oj, det blev fler dagar än vad jag hade tänkt som jag var hemma i Laxbacken.

Jobbade torsdag och fredag, allt gick bra, men oj så mycket folk det var på fredag.

I fredags kom det in en, en som jag känner lite sen förut, och det pirrade till i magen.
Har kanske alltid gjort det, men den här gången var det verkligen påtagligt pirrande.
Trevlig känsla! :)

Har inte gjort så mycket annars.

I söndags var mamma, Marina och jag till Högkulla och senare på kvällen Norsjö för att gå på minnesgudstjänst.
Gick en sväng runt på kyrkogården, så otroligt vackert med alla lyktor som brann.
Det är något visst med levande ljus.

Nä, nu måste jag göra lite nytta här hemma, har kommit tillbaka till Umeå idag, åkte i torsdags eftermiddag.
Håller på att tvätta, blir nog bara en maskin.

Ska röja lite nu.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback