Läser jag mer än jag borde?

[2337]
Läser jag in mer i hans sätt mot mig än vad jag borde?
Han kanske är så som person?
Men jag känner honom inte tillräckligt för att veta det.
När jag träffade honom igen, så fick jag de där vibbarna igen.
Men jag tror att jag läser in för mycket.
Får väl se vad framtiden utvisar...

Dags för sängen!

Men först ska jag bara berätta att jag var till Laxbacken igår.
Mamma och jag for till pappa igår afton för att julpynta hos honom.
Nu skulle jag bara ha gjort det här hemma hos mig.
Adventsstäda.
Kom tillbaka till stan i eftermiddag.

Har varit på glasprovning ikväll, trevligt, fick med mig ett glas hem också.
Otroligt vad olika glas gör för doften och smaken på bland annat vin.

NU är det dags att gå i säng.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback