Konstiga känslor

[2210]
Jag har haft en konstig känsla i kroppen hela dagen.
Tror det beror på det jag har drömt inatt.
Har drömt om en som jag inte vet vad jag känner för, eller vad han känner för mig.
I drömmen så låg det spänningar i luften, så därför känns det lite konstigt, för det känns liiite så i verkligheten också.
Men jag kan ha tokfel!

Har stått på loppis idag med mamma, hade lite, med betoning på lite, fick sälja lite grann.
Bjöd mamma och Marina på glögg efteråt, mamma kokade lite grahamsgröt också.
Trevligt, får ju inte främmande speciellt ofta.

Har tänt en massa ljus i lägenheten, är så mysigt, synd bara att jag inte har någon att mysa med.
Han i drömmen till exempel... *tihi*

Imorgon är det lön, förhoppningsvis går det ihop.
Har lite sparat, så det löser sig säkert.
Borde egentligen gjort räkningarna idag, men äh, jag tar det imorgon...

Funderar på om jag ska ner på stan imorgon, får se...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback