Känslor...

[2320]
Det här med känslor är inte lätt.
Känner jag något för personen eller inte, och vad känner han för mig?
Vänta och se vad som händer har jag tänkt göra.

Har jobbat idag, eller i afton.
Ska jobba imorgon också.
Mycket folk kommer det att vara, det är lönehelg, även fast jag inte fått någon lön än, på måndag är det dags.

Funderar på att gå i säng.
Ska ju jobba imorgon, så det är väl lika bra att försöka ta sig upp i rimlig tid.

Fick veta ikväll att det är två mindre att köpa julklappar till, så det är 7-8 stycken att ha klappar till.
De flesta vet jag vad jag ska köpa till, så det är lugnt.
Bra att ha den delen klar.
Det kan vara det svåraste, att hitta på vad man ska köpa!

Nu gäspar jag, så det är dags att krypa till kojs.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback