Kall om armarna

[2107]
Igår när jag gick för att prova decembernyheterna så blev jag kall om armarna.
Hade två långärmade tröjor under skaljackan, men hade jackan haft foder i ärmarna ner till armbågen, så hade jag klarat mig.
Är det någon fler än jag som har det problemet, som blir kall om överarmarna.

Vad har jag gjort idag?
Bakat två kakor, chokladkakor.
Satt upp stakar och adventsstjärnor.
Har till och med satt upp kappan i sovalkoven, har tänkt sätta upp kappan i köksfönstret också, så är det bara de stora fönstren kvar.

Är så himla sugen på att ha en träff med jobbet och äta julgröt och dricka glögg framöver.
Hade gärna haft det hemma hos mig, men jag är ju lite trångbodd, alla ryms ju inte.
Sen så har jag alldeles för stökigt/fullt, så jag vill nog helst inte bjuda hem någon heller...
Har inte den ordning som jag vill ha.
Vill nog helst rensa ut allt och börja om från början.

Imorgon är det jobb, först ska jag gå på stan och köpa lite julklappar, i alla fall en. =)

Men nu är det slut för den här gången.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback