Iskallt

[2115]
Det blir inget bilköp, om säljaren inte sänker priset förstås.
Bilen är okej, men 25 tkr är den inte värd, så bra är den inte.

Idag fick vi frysa på jobbet, det var svinkallt!
Den kalla luften utifrån kom in.
Vid några kassor var det inte mer än 11,5 grad, medan det var 15 i kassan jag var.
Men det var kallt! Alldeles för kallt, jag undrar om vi kommer att få någon kompensation för det?

Risken är ju att vi kommer att bli förkylda, inte alla, men en del.

Imorgon kommer jag kanske att åka ner på stan, eller kanske inte, ska ju liks ner på måndag, ska på möte, så jag kan ju åka tidigare.
Kanske tar jag mig en tur till Obs istället.

Har tänt en massa ljus, MYS!!

Väntar på att matchen mellan Spanien och Sverige ska börja.
Hoppas Sverige tar en poäng, så de blir klara för EM.

Nu är det slut för den här gången!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Måste komma och hälsa på dig nån dag!! Låter så mysigt när du tänder en massa ljus! Har du fixat det där med jobben som du prata om när du var här?? Tänkte bara påminna dig lite! Vi hörs! Kram Lisa

2007-11-18 @ 00:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback