En vinterdag

[1209]
Idag är en dag där jag borde gå ut en sväng, det är strålande sol ute,
 och det knarrar nog under skorna om jag skulle gå ut
 Ändå sitter jag inne.
Ska dock gå ut, ska gå och handla på Konsum (Coop Nära), ska också gå på Folkets Hus, hämta en låda som är mammas som hon glömde där i söndags, ska också gå på biblioteket och lämna tillbaka en bok.

Han jag skrev om igår, drömde om honom inatt...
Inte så konstigt, tänker på honom mer eller mindre jämt...

Jag ska ta in julsakerna också, så jag kan börja sätta upp stjärnor och stakar.

Ska nog på decembernyhetsprovning ikväll.

Mer än så var det inte den här gången!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

den där provningen, är den bara för personalen eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback