En Rover...

[2350]
Kommer kanske att bli i min ägo.
Är inte helt klart än, men otroligt är det inte.
Den ska besiktigas, och sen ska jag höra mig för vad det skulle kosta att laga lite rost som är på den.

Men helt otroligt är det inte att jag slår till!
Den är fin!! :)

Tänk att Sverige tog sig till EM ändå, det satt långt inne, men till slut!
HEJA SVERIGE!

När jag kollade min mail ikväll, så hade jag svar på ett mail jag skickade i mars, till en i Australien.
Hittade nämligen en australiensare i mamma och pappas gästbok, som varit hos oss 1963.
Den här tjejen jag mailade till hade samma efternamn som den här killen, och vet du, han var hennes morbror/farbror, och dog för flera år sen, men ändå!
Tänk att jag hittade rätt!
Känns lite otroligt!

Dags att sova!

Puss och kram

PS. För några dagar sen hittade jag PET-flaskor och burkar i återvinningen i soprummet för 16 kronor, bra tillskott i spargrisen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback