Spöregnet gick över

[2212]
Jag sov till 10 idag, och jag hade gärna sovit längre, men jag ville lösa Melodikrysset, men det gick inte så bra, men så är det ibland.

Vid 13-tiden så begav jag mig ut i spöregnet för att undersöka var runt Nydalasjön KFUMs aktivitetscenter ligger.
Ska nämligen dit imorgon, funderar på att ta cykeln, för det ska nämligen vara uppehåll då. Enligt vad jag har hört och sett... Får väl se imorgon.

Dammsög också idag. Har tvättat två maskiner tvätt också.

Någon gång under sena eftermiddagen så slutade det regna och kanske börjar det spricka upp.
Bara det inte regnar imorgon, det är huvudsaken.

Får se om jag är med på någon aktivitet, såg ut som om det var aktiviteter som jag inte vågar göra, på grund av svaga knän... Det återstår att se imorgon.

Nä, jag kanske ska gå i säng... Eller?? Jo, kanske blir det så.

Är nyduschad och ska byta i sängen, gosigt! ;)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback