Once again

[1700]
En kille som jag träffade lite i höstas, har skaffat flickvän, något som jag misstänkt en längre tid.
Det är inte så ovanligt att det händer... Undrar vilken gång i ordningen det är?

Min bil...
Jag skulle gå ut och sätta fast batteriladdaren i bilen, men tänkte att jag kan ju testa och se om den startar, vet du, den gjorde det.
Då hade den stått i två timmar, utan batteriladdare.
Igår eftermiddag kom bekanten för att se om han kunde hitta något, men det gjorde han ju inte. Men batteriet, som var nytt i höstas, var fulladdat och bilen startade som om inget hade hänt.

Finns det någon bil som ALDRIG strular??

Såg finalen i ESC igår kväll, vad jag ska säga?
Vilket spektakel!
Låten var väl helt okej, men tvåan, vad var det??
Och Sverige, inte var vi väl ändå så dåliga så vi skulle hamna på en 18:de plats??
Är det inte lika bra att ALLA länder får kvala, eller vi kanske ska lotta vilka som kommer till finalen?
Alla länder som är intresserade att vara med får meddela det, därefter dras det 24 länder, eller 20 länder, fyra är ju direktkvalificerade, Tyskland, Spanien, Storbritannien och Frankrike, även Italien men de har inte deltagit sen 1997, vet dock ej varför.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Eurovisionsschlagerfestivalen

Så då kanske det blir lite blandning på det hela. Eller har du något annat förslag?

Till något helt annat...
Mycket snack och liten verkstad, finns det något värre??
Nä, jag tror inte det.
Det finns en som länge har pratat om att vi ska träffas, med länge menar jag typ ett år, kanske mer.
Men alltid kommer det någon ursäkt.
Det finns dock något som heter prioritering, vill han träffas så tar han sig tid, eller hur?
Känner mig lite arg, ledsen, upprörd, less, men det är inte lönt att lägga energi på sånt, det är bara att gå vidare. :)

Puss och kram

PS. Hoppas bilen inte krånglar när jag ska jobba i Vännäs imorgon... Och de andra dagarna jag behöver den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback