Never again...

[1630]
...will I look into your eyes
Never again will I hold you late at night

En gammal låt med Tomas Ledin och Agneta Fältskog, men det var inte den jag menade.

Utan, det jag menade var att jag gjorde något igår, som jag aldrig mer ska göra.
Men vad det var, det kommer jag inte att skriva om här.
Det jag kan skriva är att det är ett misstag jag aldrig kommer att göra igen!

Har inte gjort så mycket nytta idag, som jag borde ha gjort.

Imorgon är det dags att jobba igen, ledig torsdag, sen är det jobb på fredag igen.

På torsdag ska jag till Laxbacken, undrar om det blir någon utflykt när jag ska åka tillbaka till stan... Det beror på om jag hör av han jag ska göra utflykt till innan dess.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback