Massage? Ja, tack!

[2154]
Är klockan redan 22?? Dagen tar fort slut när jag slutar vid 1830, därefter gick jag till en bekant och åkte hem vid 21-tiden.
Nu är det ju dags att gå i säng snart.

Skulle mer än gärna ta emot en massage av axlar! Någon frivillig?? =)

Igår var jag i Laxbacken och firade pappas 77-årsdag en dag försent, men jag gissar att det gjorde varken till eller från för pappa.

Tänkte att kanske skulle det bli att hälsa på en bekant, men har inte hört av honom alls.
Men men, vad göra? Ingenting, inte lönt att slösa energi på sånt där, vill han träffas så får han väl höra av sig.

Var det något annat jag skulle berätta? Nja, jag tror inte det...
Det är mycket jag skulle vilja skriva, men detta är ju ändå internet...

Nu är det dags att säga...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback