KFUMs aktivitetscenter

[2148]
Det känns
...i kroppen att jag varit ute hela dagen idag.
...att jag cyklat en dryg mil.
...på kinderna att de varit i solen.

Det var aktivitetsdag med jobbet på Vasaplan idag.
Vi skulle vara på KFUMs aktivitetscenter vid Nydalasjön.

Samling var 1100 och jag satte mig på cykeln 1015, 40 minuter senare var jag framme, trött som rackarn efter att ha haft motvind mer eller mindre hela vägen.
Efter lite olika uppdrag för att samla poäng, så tog vi igen oss en stund och sen var det dags att äta.
Vi satt i solen och njöt av det fina vädret.

Klockan 16 satte jag mig på cykeln hem igen, det tog bara 30 minuter den här gången.
Inte lika mycket motvind.

Jag kommer garanterat ha ordentlig träningsvärk imorgon, jag gruvar redan.
Har dock stretchat när jag kom hem, tror knappast att det hjälper, men lite kanske... Det får jag ju aldrig veta.
Det som jag tycker är mest jobbigt i hela det här, är att jag känner cykelturen i knäna, speciellt det högra. Det är besvärligt att stiga upp från soffan, toaletten, stolen, när jag måste ta i med knäna...
Är det artros??? Kan jag råka utför det i min ålder???

Nä, nu tror jag att det är dags för att borsta tänderna och sen gå i säng.
Kom just på att jag ska ringa till Folktandvården här på Ersboda imrogon och höra om de har Oral-B tandborstar, om det är så, ska jag gå dit och köpa. Är i behov att byta tandborste och Oral-B är den bästa, tycker jag.

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback