Höst eller vår??

[2128]
Det är mer höst än vår ute just nu.
Småkyligt, småregnigt, småblåsigt.
Men jag såg att på söndag kunde det bli upp emot 14 grader.

Imorgon bär det av till Laxbacken, för att fira pappa som fyller 77 år idag.

Jobbat idag, ska jobba på fredag.

Ska hänga tvätt nu, sen kanske det blir sängen... Vid 2230-tiden i alla fall.
Har tänkt ställa klockan imorgon bitti för att sätta i gång en maskin tvätt, så den får torka under dagen jag är borta.
Vet dock inte när jag ska ställa klockan, men typ vid 0730, någon gång.

Får se om jag hälsar på en bekant imorgon kväll...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: cajsa..

Just nu är det väll mest höst egenteligen ? :p kramar Cajsafelicia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback