*gäsp*

[1038]
Jag har sovit ganska gott i natt, men jag är så himla trött ändå. Undrar varför?

Igår gjorde jag inte något alls.
Jobbade hela dagen, fram till 1830.
Kom hem vid 19-tiden.
Det blev ingen brasa för min del.
Om jag varit ledig så hade jag åkt hem till Laxbacken och brasan i Rickleå, men den får vänta till nästa år.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Bara ta det lugnt, känner mig trött i hela kroppen.

Kom precis på, att jag nog säkerligen skulle behöva en ny säng... Den jag sover i nu är väl en så där 15-20 år, så det är hög tid, men det är ju inte tvärenkelt att köpa ny säng, inte billigt heller.
Någon som vill skänka mig en slant? :)

Nu ska jag ta och äta lite frukost.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback