Avskärmat mig från omvärlden

[2209]
Det började i helgen, eller i måndags, jag stängde helt enkelt av mobilen när jag var på Östra Högkulla.
Enda anledningen till att jag slog på den var för att kolla om jag hade något meddelande.
Så har jag gjort hela veckan.
Ganska skönt att bara kunna stänga av och slå på när jag själv vill, och se om någon sökt mig.

I onsdags var det verkligen ingen bra kväll, av en speciell orsak... Det enda jag vill säga är att ibland vet jag inte om jag vill ha syskon...

Imorgon är det jobb, så blir det även på lördag, men jag är lite osäker på om det då blir Vännäs eller stan, det får jag förhoppningsvis veta imorgon.

Var i Laxbacken igår. Var även upp till Robertsfors för att hälsa på pappa.
Var också på biblioteket för att kolla upp lite saker på internet, det var ingen bekant som jobbade där när jag var in.
Parkerade bilen vid fönstren till elevrummet, oj, så olikt det har blivit där!
Det skulle vara ganska roligt att gå husesyn där, se hur mycket som har förändrats.

Hade tänkt hälsa på en bekant, men hörde inte till honom så det fick vara.
Så nu får det vänta ett tag igen...

Det är semifinal i ESC ikväll, hade tänkt höra Island, men de startade tidigt.
Slutet ids jag nog inte se, går nog i säng i stället.

På lördag är det final i ESC, kommer nog att tillbringa lördagkvällen hos Emma, med några andra.
Får se om vi ska äta också tillsammans, hoppas det.

Nu är det dags att stänga ner här.

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback