Utmaningen

Jag har blivit tagen av Mon. Självklart är jag med på noterna!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange dessa regler. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Mina underligheter:

1. Jag upptäcker att Mona och jag har samma fobi... Getingar. Min fobi kom till när jag under en sommar för längesen hade 20-30 döda getingar i mitt rum när jag skulle gå i säng, och på nätterna vaknade jag av surret, som jag tyckte att jag hörde, det var många gånger jag tog täcke och kudde för att gå ner och sova på soffan.
Min fobi gäller även humlor, men jag är ju inget större fan av insekterna under sommaren... Synd bara att de gillar mig otroligt mycket!

2. Något jag upptäckt att folk tycker är underligt är att jag tycker om att gå på bio själv. Varför är det konstigt? Du ska ju inte prata med någon, du ska ju se en film. Tänk att det finns människor som vägrar gå på bio själv, men om du inte får med dig någon, hur ska du då få se filmen? Om du inte hyr den när den kommer ut på video/DVD.

3. Jag är väldigt noga att sopa av bilen när det har snöat, varenda snöflinga ska helst bort, är väldigt besvärligt när det snöar ute...

4. Kan bli lite irriterad på folk som inte kan be om ursäkt om de är väldigt sena, mer än 10 minuter.

5. Klipper ut det mesta som jag tycker är intressant från tidningen. BB-bilder, vigselbilder, dödsannonser, olika faktarutor med mera.
 
6. Är noga med att fylla i mitt noteringshäfte rörande mitt personkonto som mitt VISA-kort är kopplat till.

Jag utmanar Magnus Lisa och alla andra som känner sig manade!

Lycka till!!


Kommentarer
Postat av: Mona

Roligt att du hakade på! Visst är det skönt att slippa getingarna på vintern och våren?

2007-03-10 @ 23:38:44
Postat av: Hasse

?!

Postat av: Till Hasse

Vad är det du inte förstår??

2007-03-15 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback