Total månförmörkelse

[1107]
Såg du den totala månförmörkelsen som var på lördagkväll och natten mot söndag?
Jag såg delar av den, även när den var helt mörk, även om den hade ett rött sken. Men jag var inte uppe hela natten för att se när den gick tillbaka till sig själv igen.
Läste att den 21 februari 2008 är det dags igen.

Det har verkligen varit vår i luften i flera dagar nu.
Idag skiner solen från en klarblå himmel och det är bara någon minusgrad. Sitter man vid solväggen så är det säkerligen några plusgrader, solen värmer väldigt mycket! Härligt att vi går mot vår!

Imorgon blir det nog Harrys. Måste ju försöka gå till final igen!

Just ja, festen i helgen. Den var helt okej. Åkte hem vid 23-tiden, alldeles lagom. Hade jobbat under dagen, hade dessutom stigit upp på morgonen för att se damernas tremil, så jag var lite trött.

Imorse vaknade jag vid 06-tiden, ganska pigg... Somnade dock om och vaknade igen vid 07-tiden, somnade om igen och vaknade av att solen värmde mitt ansikte vid 09-tiden.
Får nog börja ha nere persiennen. Lite obehagligt är det ju att vakna med solen i ögonen, även om det är skönt med solens värme.

Nä, nu har jag tänkt städa, välbehövligt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback