Tidiga mornar

[0857]
Jag var uppe vid 0515 tiden i morse för att se damernas tremil, men somnade på soffan ganska fort, vaknade till liv strax före 07.
Såg slutet i ett töcken, var så himla trött.
Efter tremilen var det dags för Nordisk kombination, men oj, den somnade jag också ifrån, men såg även slutet på den i ett töcken.
Hade gärna sovit lite mer, men ska i väg och jobba senare idag, så jag tänkte att det är onödigt att sova mer. Bättre att få något gjort, diska till exempel, håller på att tvätta också.

Ikväll är det fest, men jag är inte så sugen. Kommer dock att fara dit och visa upp mig en stund. Åker hem med sista ordinarie bussen hem som går runt 23.

Imorgon bitti är det herrarnas femmil, den börjar som damernas, sändningen börjar 0515 och starten en kvart senare. Men jag gissar att jag kommer att sova till 07-tiden för att inte behöva vara så trött.

Ska nu diska lite, sen ska jag nog koka lite gröt och när jag intar den så ska jag läsa tidningen.

Ha en bra dag! Här lyser solen, härligt!
Vet du om att det är månförmörkelse ikväll?!  Ska försöka se den ikväll! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback