Popquiz på Harrys

[0922]
Så igår var det dags för Popquiz på Harrys igen, vi var två starka tjejer som var där, Emma och jag. Men jösses så bra det gick, mycket tack vare Emma.
Vi kom trea, och det tycker jag är ett bra resultat eftersom vi bara var två stycken, de som kom på de andra platserna var sex stycken i laget, så vi var bättre. :)

Klockan 13 ska jag gå på Ersboda Folkets Hus och se Happy Feet. Hade tänkt se den på Filmstaden men där har den slutat gå, så därför blir det nu.
Det blir en massa barn och jag, gissar jag, eftersom det är sportlov och vädret är inte det bästa ute, det snöar lite, blåser och är runt nollan.

Ska nog ta det lugnt innan jag ska ge mig i väg den korta biten, måste däremot ställa in videon, kan ju inte missa Hem till gården. =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Du har blivit utmanad! Läs mer i min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback