Fem år sen

[1108]
Imorse vid 0530-tiden var det fem år sen jag blev påkörd och min kära gamla röda Jetta blev okörbar.
Jag hade tur i oturen som klarade mig utan skador, bara en stukad hand. Kunde ha gått mycket värre, om bilen som körde på mig tagit förardörren i stället för däcket...

Kvällen före hade fem tjejer från UIK förolyckats i Bygdeå.

Igår städade jag toaletten och dammsög.
Dammsög gjorde jag idag igen och har också torkat golven, känner mig så duktig! :)

Ikväll är det popquiz, får se hur det går! Men vi verkar inte bli så många, 2-3 stycken, men vi som är där ska göra vårt bästa i alla fall.

Har nya bromsar på bilen nu, ganska skönt, för de lät ganska bra! Men nu tar de ordentligt igen. :)
Något som skulle ha gjorts nu är kolla alla vätskor, och kanske byta olja. Får se när det blir...

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback