Ensam, men oj, så det blev...

[2251]
Jag tänkte mig en ensam kväll med en flaska vitt...
Det resulterade i att den här tjejen blev rejält onykter... =)
Det var ju inte meningen precis, men det kan hända...

Skickade ett sms till en kille, jag kallar honom O, men han var inte intressread helt plötsligt, som han var för typ ett halvår sen... Men men, det är hans förlust, inte min!
Det komiska är att jag har sett honom på jobbet och han har sett lite generad ut, vet inte riktigt hur jag ska ha tolkat det, trodde att det berodde på att han var singel, vilket han är, men annars ointresserad... Nåja, inget jag kan göra åt saken, mer än kanske charma honom nästa gång... =)

Oj oj, så onykter jag är! Det var längesen! Men det är lite kul! =)

Hela kroppen känns avdomnad på något sätt, som min kropp brukar bete sig när jag är onykter, så det är inget ovanligt, det var bara längesen.

Får försöka stanna uppe extra länge ikväll, för att inte ha baksmälla imorgon... Får se hur det lyckas med det.

Det var längesen jag kände av en sån här "fylla", och det känns lite nice, lite syndigt, är utgångssugen, men samtidigt är det kanske bra...
Vore kanske lika bra att dricka lite vatten för att försöka nyktra till...

Oj, det är mycket svammel nu... Bäst att avsluta! =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback