Doktor Lars och massage

[1851]
Drömde om doktor Lars natten till i torsdags...
Lite jobbigt att vakna när jag vet att vi tyvärr inte har någon kontakt längre.
Känns lite vemodigt att veta att det inte kommer att bli så igen, själv tycker jag att vi hade bra kontakt, men något hände efter hans operation.

Det lite lustiga, eller vad man i sammanhanget ska kalla det, så är det några stycken som sagt att det är lite konstigt att vi inte har kontakt längre, för vi hade ju så bra kontakt...
Livet har outgrundliga vägar...

Jag hoppas att han mår bra, jag tänker på honom lite nu och då, och saknar honom, synd att det blev som det blev...

Igår och idag jobbade jag, och det känns... Dels är jag inte van att jobba och sen så har jag inte världens bästa skor att gå i hela dagar.
Det känns i ben och fötter, så jag tar gärna lite massage om någon erbjuder, vill du inte just på de ställerna, så tar jag gärna där du erbjuder. :) Jag är inte en sån som tackar nej till massage. :)

Annars då, nä, det händer inte mycket i mitt liv...
Det är väl tisdagarna som jag mest ser framemot, Popquiz på Harrys... Då händer det ju i alla fall någonting.

Sen har det varit mycket funderingar och så, speciellt efter drömmen jag hade om doktor Lars härom natten...
Men det är ju inte lönt att fundera så mycket, vad hjälper det? Ingenting...

Tänk att vissa personer, och då menar jag det manliga könet, ska snacka så mycket, men det händer absolut ingenting...

Mot tv-soffan!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback