Spindlar

[1948]
Det är tur jag inte är rädd för spindlar.
Jag har haft tre stycken i lägenheten den här veckan, förstår inte var de kommer ifrån.
Kanske är det mycket spindlar i år, jag vet inte.

Igår fyllde Pontus 8 år.
På lördag är det födelsedagsfika för honom.
Idag var jag och köpte presenter till honom och till mamma som fyller år på måndag.
Hoppas att både Pontus och mamma blir nöjda med sina presenter.

Imorgon är det dags att jobba, så jag måste diska ikväll, eller imorgon.
Men känner jag mig själv rätt så är det bättre att ta det ikväll, för imorgon kommer jag tycka att det är för skönt att ligga kvar i sängen.

Förresten, hoppas det blir någon träff till veckan i Robertsfors... ;)

Må gott!

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback