Sex månader till julafton

[1421]
Idag är det en bra dag, baksmällan från igår har släppt.
Den gjorde det efter det jag hade somnat på soffan vid 1230-tiden och vaknade ungefär 4 timmar senare.
Ändå har jag sovit som en stock inatt, beror kanske på mina fantasier igår kväll med händerna under täcket... ;)

Har legat ute i skuggan av aspen idag, skönt!
Det blev så himla varmt i solen.

Är inne nu för att äta lite, känns att det inte blev så mycket mat igår.

Tänk om sex månader så är det julafton.
Då bör det vara snö ute, om det inte blir som det var ifjol, snöfri jul...

Det är så mycket konstigt i kroppen nu.
Känslor, viljor, längtan...
Men det är svårt att få allt där som jag vill...
Snart kanske...

Fick veta att mamma var ensam hemma.
Undrar om jag åkt hem om jag vetat om det?
Hade då missat festen i fredags, men vem vet vad som hade hänt om jag åkt hem?
Ingen som vet, och ingen kommer att få veta heller...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback