Oh yeah ;)

[2203]
Tänk vad en vecka går fort...
Jag skriver inget mer... *ler finurligt*

Fick en kommentar om 30-års fest vs kubbturneringen.
Att jag skulle ta 30-års festen, men jag vet inte.
Känner mig så lat för att ta mig till och från Pengsjö, men det är någon vecka kvar, så vi får väl se!

Tänk att helger går och jag har inte en enda sak att göra, och så helt plötsligt så händer hur mycket som helst på samma helg, nästan.
Men det är väl bara så.

Emma har fått en bebis!
En flicka, 51 cm lång och 3735 gram.
Lördag eftermiddag kom hon till världen.

Imorgon är det dags att jobba.
Börjar inte förrän 1350, så det känns bra.
Jobbar endast onsdag till fredag denna vecka.

Måste kolla upp presentlistan till Christian och Marie också.
Får se vad det kostar.
Kanske blir det utflykt till Strömpilen på lördag, tillsammans med alla andra.
Om jag inte åker så jag är där när de öppnar.

Klipp och färg var det idag på morgonen/förmiddagen.
Blev ganska mycket mörkare.
Nästan svarthårig.
Är dock nöjd, och det är huvudsaken.

Köpte två eller egentligen tre böcker idag på Myrorna.
Den ena var en pocket, den andra var det två böcker i en, en riktig tegelsten.
Sommarens läsning är räddad.

Efter klippningen sprang jag på stan med mamma.
Åååhh, så ont i fötterna jag hade efteråt.
Mamma sökte en topp till bröllopet och vi hittade en, eller jag hittade en åt henne på Lindex.

Dags att avsluta det här tror jag...
*efter en liten stunds betänketid* Jag avslutar nu...

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback