Nu går det utför

[2209]
Det var sommarsolståndet i torsdags, så det innebär att nu blir det bara mörkare och mörkare ute, även om det inte syns så mycket än, men det kommer ju.

Imorgon ska jag till frissan, äntligen!
Ska bli skönt att klippa sig, även om det kanske inte syns så känns det.

Har för mig att jag blev bjuden på 30-års fest den 14 juli natten mot lördag.
Jag har inget minne av att telefonen ringde, däremot kommer jag ihåg att jag pratade i den.

Nu är det så att det är kubbturnering med jobbet den 14 juli också.
Så hur ska jag göra?
Vet inte.
Regnar det den dagen så åker jag till Pengsjö, annars blir det nog att bli kvar i stan.
Men vi får väl se vad som händer närmare den helgen.

Snart är det sängdags, tror jag...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mange-Pange

30 års fest såklart! sen är det tragiskt att det blir mörkare och mörkare...f-n sommaren har ju just börjat.

Postat av: Eva till Mange

Håller helt och hållet med, sommaren har precis börjat och det vänder redan!! Tragiskt!

2007-06-26 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback