Några dagar i Laxbacken

[2353]
Åkte till Laxbacken i söndags för att vi skulle flytta pappas saker till det nya sjukhemmet, det blev så att jag stannade kvar där tills idag.
Det var tur att jag åkte tillbaka till Umeå idag, jag fick jobba i fyra timmar.

Har lämnat in bilen, och troligtvis kommer jag att laga den för att hålla utkik efter en bra bil framöver.
Så jag kommer troligtvis inte att köra med den mer än ett år till.

Igår brände jag mig, när mamma och jag satt ute och spelade Skip-bo.
Idag tillbringade jag mesta tiden i skuggan, där det var 28 grader, det blev alldeles för varmt i solen.

Jag tänkte att jag skulle kontakta en bekant hemmavid, men gjorde det inte.
Får se om bekanten hör av sig till mig någon gång.

Snart är det sängen för min del.
Ska bli skönt.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback