Midsommar

[2008]
Imorgon är det midsommarafton, det är då det är meningen att man ska plocka sju sorters blommor och lägga under kudden och drömma om sin tillkommande.
För länge sen gjorde jag det, och drömde om Richard Channing i Falcon Crest, men vi har inte blivit tillsammans för det! =)

Har fortfarande ingen aning om vad jag ska göra imorgon.
Det finns en lust att göra en grej, att åka till Laxbacken, och sen tillbringa natten någon annanstans, men någonstans får jag för mig att det inte kommer att hända...

Är jag duktig att formulera mig?
Ibland och ibland inte.
Önskar ibland att jag kunde skriva lite djupt, tänkvärt.

Det var en period när jag hade kontakt med en man som jag kände att jag kunde det, men det var hans influenser, för nu är de borta.
Lite synd, för jag saknar att tänka på att ett annat sätt.
Tänka ett steg längre.
Tänka på ett nytt sätt.

Har lyssnat på en skiva, av en okänd artist bland massorna, men känd i hans omgivning.
Han skriver bra, tänkvärda ord...
Önskar att jag kunde ha kommit på orden som han skrivit.

Hoppas du får en trevlig midsommar!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback