Lång dag

[2319]
Oj, vilken lång dag det blev idag.
Började 0930 imorse, kom i och för sig dit tidigare, men dagen slutade vid 2130.

Butiken i Vännäs ska få självbetjäning, med start imorgon, torsdag.
Vilket då innebär att de varor som stått i den gamla delen av butiken ska in i den nya delen, det är mycket varor...
Men nu är det klart, men oj, så mycket det står på lagret, det är ju midsommar till veckan!
Vad tiden går fort!

Vet inte vad jag ska göra på midsommar, det får jag vänta och se om, beror lite på...
Det jag vet är att jag ska jobba onsdag och torsdag på Wasagallerian, det lär vara mycket folk, så otroligt mycket folk!
Men det kommer att gå, det vet jag, för jag jobbade i Robertsfors ifjol.
Det enda jag hoppas på att är många gör bort sina inköp i början på veckan. *håller tummarna*

Nu är det dags för sängen!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback