En bebis

[1901]
Har varit och hälsat på en bebis idag, Thor heter han och fyller den 18 juni 2 månader.
Han var snäll, sov mest hela tiden Emma och jag var där, han var vaken en stund för att äta lite.

Det har regnat lite grann här i Umeå i eftermiddag.
Välbehövligt, men det blev alldeles för lite.

Imorgon ska jag jobba i Robertsfors, på onsdag i Vännäs, på torsdag är jag, som det ser ut nu, ledig, sen blir det Wasagallerian.
Hade tänkt åka med en tjej från stan, men det visade sig att hon bodde i Tavelsjö, så det gick inte så bra.
Men det går ju buss.

Typiskt att jag skulle jobba i Robertsfors imorgon.
Mamma ska till Umeå för att gå på Pontus skolavslutning, och jag som hade tänkt följa med, men de planerna stöp.

Nähä, om jag skulle ta och diska undan, så jag inte behöver komma hem till en massa disk imorgon afton/kväll.
Får se om jag går om hos pappa imorgon efter jag har slutat.
Tills det går någon buss hem i alla fall.

Nu ska jag kolla in
www.tabussen.nu och se vad det blir för nya kort, om det nu står något där.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback