Duktigt Eva!

[0919]
Igår var jag så duktig, tycker det själv i alla fall.
Var uppe redan runt 0815, var ju pigg, hade tänkt vända mig om och ligga en stund till, men det gick inte.
Steg upp och satte igång en maskin med tvätt.
Började plocka undan, det var fullt på både köks- och soffbord.
Sen blev det ju handboll, Rumänien-Sverige, även om Sverige förlorade den matchen så vann de totalt, så de tog sig till EM i Norge nästa år!

I halvtid så dammsög jag.
Sen så var jag så duktig och ordentlig att jag tog loss vattenlåset till tvättstället...
Tur jag inte är känslig! Det var det mycket gish...
Torkade golven också, så nu är det rätt välstädat här, skönt!
Det enda jag hoppas på nu är att jag inte låter det dröja så länge till nästa gång... Får se hur det går.

Hade nästan trott på att jag skulle få främmande igår, men icke det.

Idag åker jag till Laxbacken, mamma fyller år idag.
Ska hämta Pontus och Levina innan jag åker hem.
Det blir inte förrän efter 12, för Pontus har tennisskola.

Nu är det dags att jag ska äta lite frukost.

Ha det härligt!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback