Dagen efter

[2102]
Igår var det midsommarafton.
Det blev så att jag blev bjuden till en jobbarkompis.
En riktigt trevlig kväll, men det blev alldeles för mycket alkohol.
Så idag har det inte varit någon bra dag.
Aldrig mer alkohol... Undrar hur många gånger jag har sagt det, och ändå blir det så här.

Vi satt ute i parken vid Döblens plan och grillade.
Spelade kubb och krocket.

Vid 2245 tror jag vi gick in och hade trevligt där istället.
Spelade Uno, åt glass och jordgubbar.

Min midsommarafton tog slut vid 0230, då kände jag att jag var tvungen att fara hem, började må mer och mer dåligt.
Det var skönt att komma hem.
Synd bara att jag var tvungen att ta taxi hem, inga nattbussar gick.

Hoppas att jag känner mig piggare imorgon.
Det känns i kroppen att det inte stått rätt till idag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas du känner dig bättre nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback