Vad vill jag då?

[1402]
Jag kom hem i rätt bra tid ändå.
Jobbade över, slutade en kvart efter utsatt tid på ordinarie tid, sen stannade jag kvar för att göra testet på försäljningsreglerna, jag är godkänd!
Det blev en timmes extra tid, gick hem 13.

Köpte en ostkorv på stan och tog bussen hem 1315.

Ringde mamma, var lite i valet och kvalet om jag skulle åka hem i afton eller på lördag efter jobbet.
Men det blir i afton, eventuellt skulle hon bort på lördagkväll.
Mamma jobbar imorgon, så jag åker väl upp en sväng till pappa, får se hur länge jag stannar där.
Sen åker jag tillbaka till stan, om inget annat trevligt erbjudande dyker upp... ;)
Börjar jobba igen på fredag, men jag har ordentlig sovmorgon, börjar inte förrän 1150.

På söndag ska de inviga nya konstgräsplanen på Stantorsvallen (i Robertsfors), därför funderade jag på om jag skulle åka hem efter jobbet på lördag, men så blir det nog inte nu.

Ska ta och plocka lite, diska bland annat, innan jag ska åka.
Skönt att ha det någorlunda städat när jag kommer hem.

Adios!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mona

Grattis till det godkända testet!

Postat av: Eva till Mona

Tack tack! :)

2007-07-19 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback