Sexiga killar och Barca

[2023]
Det var fest igår, i Sörfors.
En bit utanför stan, hade tur att jag fick skjuts dit, och hem också, men jag hade gärna åkt hem igår kväll/i natt, om jag vetat det jag vet nu...

Jag mådde inte dåligt i morse, men det är ju alltid skönast att sova i sin egen säng.

Sexiga killar...
Jag har kommit fram till att killar som spelar gitarr har något särskilt, speciellt om de har utstålning också.
Det var en kille som spelade gitarr igår kväll, och det var något särskilt.
Lite sexigt helt enkelt. :)

Är ledig imorgon.
Ska ner på stan och göra lite ärenden.
Sen på kvällen har jag tänkt gå på bio, Pirates of the Caribbiean 3.
Hade tänkt gå ikväll, men när jag kom hem från Sörfors så åt jag lite, duschade och sen tog jag cykeln till Nydala för att se Pontus spela fotboll.
När den matchen var slut och jag gick till cykeln, så stannade jag för att se finalen i pojkar 12 år.
Den gick mellan FCB Escola och Jaro "Madrid", FCB Escola (knattelag från FC Barcelona) vann, efter förlängning. De avgjorde när det var typ 30 sekunder kvar av matchen.

Därefter blev det en cykeltur hem.
Det är skönt att cykla, men mina knän tycker inte riktigt om det, de blir styva. Får inte ont, men de är inte helt okej.

Har inte sovit så mycket och bra i natt, så jag kommer att somna ganska gott ikväll.

Ciao!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback