Sexdrömmar

[1116]
Två nätter i rad har jag haft sexdrömmar, vad innebär det och varför?
Får väl se om det blir tredje natten i rad när jag somnar ikväll.

Hade händerna under täcket igår kväll, fantiserade om M, kunde inte hjälpa det...
Vet ju vad han går för... *ler*

Idag lyser solen igen, har tänkt städa, det är hög tid!
Det ligger många av mina hårstrån på golvet.
Löser så vansinnigt mycket hår, är det för att det är sommar, måste byta "päls"?

Har funderingar på att fara på Strömpilen och handla lite också, men det kan jag i så fall göra senare i afton.

Min förkylning.
I natt har den varit bra, och så fort jag vaknar och stiger upp, då rinner det till i näsan. *suck*
Ska jobba imorgon, hoppas det går bra.

Ska ta och sätta fart med städandet nu.

Adíos!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket för rådet! Får införskaffa mig detta snarast! :) Hoppas du blir bättre snart med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback