Pirater

[2122]
Dagen började med att jag klev upp en timme för tidigt, vilket innebar att jag efter duschen la mig på soffan och när alarmet på mobilen startade så var jag ordentligt trött, och tänkte, varför la jag mig igen?
Jag tog mig upp och hann med bussen ner på stan.

Gjorde lite ärenden och klippte luggen.
Åkte hem, såg en film som jag spelade in i lördags, Älskar dig för evigt.
Bra? Nja, både och, den var tydligen en publiksuccé i Danmark, där den är gjord av Susanne Bier, Mads Mikkelsen hade en av huvudrollerna.
Det är en så kallad Dogma-film.

Det blev mer film i afton, såg Pirates of the Caribbean, den sista hoppas jag, för nu är det bra.
Den här filmen var inte så himla bra heller, och lång var den också, nästan 3 timmar.
Men den som sett den kanske inte satt kvar ända till slutet, när eftertexterna var slut, det kom mera...

Nu är det väl snart sängen, ska se nyheterna först hade jag tänkt.
Även om det mest är om att Ingmar Bergman har avlidit.

Ska jobba i Robertsfors imorgon, hela dagen.

Må gott!

Ciao!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback