Nu är det gjort

[1526]
Det tog sin tid, men nu är städningen gjord.
Gjorde det väl inte så himla ordentligt, men jag har dammsugit, torkat golven och tagit det värsta på toaletten.

Ska duscha, blir svettig att städa, och sen fara på Strömpilen.
Köpa lite fil, bröd och lite annat smått och gott. Toapapper också. =)

Resten av veckan är det jobb som gäller.
Har för mig att jag har sovmorgon hela veckan, skönt. :)

Mer än så här var det inte för den här gången.

Jo, en sak till, såg The Bachelor: Rome idag, men jag kan inte riktigt förstå hans val på slutet...
Visst, kommunikation är viktigt, men han kan ju lära sig italienska och hon kan lära sig mer engelska.
Jag tror att han valde bort sin hjärtas dam där...
Men jag har ingen aning, det är första gången jag ser det.

Ciao!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback