Lite nackspärr

[2132]
När jag vaknade imorse så kändes det inte så mycket, men senare, redan innan jag åkte till jobbet så kände jag att det kändes mer och mer i nacken.
Och under dagen idag så har det känts att nacken inte är som den ska vara.

Så just nu hade jag gärna haft någon här som kunnat massera in lite tigerbalsam på min nacke.
Men jag får göra mitt bästa själv.

Imorgon är det jobb mellan 0800-1530, sen blir det hem och duscha.
Klockan 19 är det dags att vara hos Smulan på Västerslätt, det är dags för kubbturneringen.

Hade för mig att det var något mer jag skulle berätta, men jag tror inte det.

Undrar om de tänkt att det ska bli utgång imorgon, om så blir åker jag hem, finns inte riktigt pengar till det... Tyvärr!
Men vem vet, kanske blir jag bjuden... ;)

Nä, det är nästan så att jag tror det blir sängen snart, ska ju upp senast 0630 imorgon bitti. *gäspar*

Puss och kram

PS. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback