Laxbacken och jobb

[2112]
Det blev lite ändrade planer igår vid 16-tiden.
De ringde från jobbet, en skulle vara hemma och kurera sig, så jag fick frågan om jag kunde jobba idag, 1350-1930, och visst  det kunde jag ju.

Åkte ändå till Laxbacken.
Mamma och jag åkte till stugan och vattnade blommorna, sen åkte vi till Sikeå Hamn för att gå på Andra varvet, hittade inget.
Sen blev det så att vi stannade kvar på musikcaféet.
Hade inte tänkt vara där för vi hade inte kläder för det, men det var inomhus och det var tur, annars hade i alla fall jag börjat frysa.

När vi kom hem så blev det sen middag, lite tv och skip-bo, mamma vann!
Men jag fick min revansch idag i stället. :)

Steg upp före 09 för att slippa stressa, eftersom jag var tvungen att fara senast 12 från Laxbacken.
Bussen från mig och ner på stan gick 13.
Mamma bjöd på lunch, korvsås, potatis och rödbetor, mmmm, så gott!

Det har gått bra att jobba, kassan stämde idag också.
Jobbar imorgon och på lördag också, hoppas det går lika bra då.

Skulle behöva få någon att komma hit, få besök, men det är inte lätt att få napp...

Nu är det nog inget mer för den här gången!

Adíos!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback