Helgens bröllop

[2219]
För ungefär två timmar sen kom jag hem från Höga Kusten.

Igår var det bröllop, Christian och Marie blev äkta makar.
Väldigt vackert bröllop!
Tårarna rann.
Regnet höll sig borta.
Trevlig middag.
Blev dock en relativt tidig kväll, mamma och jag åkte från festen vid midnatt.

Gick i säng strax efter 02 med huvudvärk och hela dagen idag har jag haft huvudvärk, undrar om det beror på rödvinet jag drack igår? Kanske...
Nu har det i alla fall gått över, vilket är skönt.

Sov ganska oroligt i natt.
Vaknade när de övriga av de som skulle sova i huset kom hem från festen.
Tittade på klockan vid två tillfällen, 0330 och 0430.
Sen sov jag ganska gott fram till 08.
Jag känner mig ganska trött, så jag hoppas få sova gott i natt.

Vet inte varför, men jag har haft nära till tårarna hela dagen idag.
Även igår, men det gissade jag berodde på bröllopet, men jag tror inte det.
Idag på lunchen tillsammans med de övriga festdeltagarna, så gick det bra, fram tills dess brudparet skulle öppna presenterna, vid en del tillfällen så började det nästan svämma över i ögonen, blev i alla fall tårögd.

När jag sen skulle fara och sa hej då till Christian och Marie så började det lite igen.

Förstår inte varför, men helt plötsligt slog det mig, det kanske beror på tabletterna jag äter...
För jag har för mig att jag brukar bli extra känslig runt "den tiden på månaden".

Nåja, nu är det dags att sova i alla fall.

Puss och kram

PS. Det har inte varit något hällregn på hela helgen, det har kommit några få droppar, helt perfekt, även om det kunde fått vara lite varmare och lite sol, men regnet höll sig i alla fall borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback