Härlig och mysig dröm

[2223]
Igår var det kubb, men det blev bara från jobbet, ingen från de andra butikerna.
Men det hindrade oss inte från att ha en egen turnering.
Vi lottades till lag två och två, det blev Janne och jag.
Tyvärr förlorade vi finalen mot Johanna och Smulan, men vårt spel var inte på topp heller, men det var kul ändå.

Jag gick från Västerslätt in till stan, skulle ta nattbussen hem.
Promenaden tog ungefär 35 minuter.

Somnade ganska fort i natt och sov fram till 11, men steg inte upp från sängen förrän efter 13, hade slumrat och drömt fram tills dess.

Hade drömt en mysig dröm... Mer än det skriver jag inte, vill ju inte avslöja alltför mycket.

Igår var min lindriga nackspärr borta, men idag när jag vaknade kände jag den igen.
Smörjde på tigerbalsam och jag tror det hjälpte för det har blivit bättre och bättre under eftermiddagen.

Tog en promenad i afton, skönt var det!
Ska ta mig ut på en promenad imorgon också har jag tänkt.

Är ledig imorgon, därför har jag tänkt tvätta och städa, det är dags för det.

Funderar på att ta och diska, det är fullt på diskbänken.

Må gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback